The Center
The Center to darmowy dodatek do ARK: Survival Evolved zawierający nową, ogromną mapę przeznaczoną do odkrycia dla ocalałych, z grywalną przestrzenią prawie dwukrotnie większą niż standardowy krajobraz wyspy ARK — czyli o powierzchni niemalże 70 kilometrów kwadratowych.