The Center
The Center, ARK: Survival Evolved için ücretsiz bir eklentidir ve standart ARK Adasının oynanabilir coğrafyasının boyutunu neredeyse ikiye katlayarak yaklaşık 70 kilometrekareye yükselten, hayatta kalanların keşfedebileceği yeni ve devasa bir harita içerir.