Valguero
Üzerinde yapı inşa edilebilecek bölgeler içeren, 63 km boyutundaki geniş ve çeşitli bir harita, hayatta kalanlar için keşfe açılıyor! Tanıdığın ARK yaratıklarıyla genişleyen çevrede yüzleş, ARK'ın yepyeni tüylü teropodu olan ve yalnızca Valguero'da bulunan Deinonychus ile tanış.