W rozszerzeniu Aberration na ocalałych czekają egzotyczne wyzwania w rozległym podziemnym biomie na opuszczonym, niedziałającym statku ARK. Ocalali poznają największe sekrety ARK i odkryją, co czeka tych, którzy są wystarczająco silni i sprytni, aby przetrwać!