Gør dig klar til tog fra det vilde vesten, steampunk-luftskibe, postapokalyptiske kampbiler og meget mere! Opdag nyt historiebaseret eventyrindhold, nye væsner, bygninger, genstande og kosmetiske genstande på tværs af ARK'erne – alt sammen bragt til live af helten Bob! & Meeka!