Bersedia untuk kereta api Wild West, kapal udara steampunk, kereta tempur pasca-apokaliptik dan banyak lagi! Terokai kandungan pengembaraan kisah baharu, makhluk baharu, struktur, item dan kosmetik merentas ARK – segalanya dihidupkan oleh hero besar Bob! & Meeka!