Vahşi Batı trenlerine, steampunk zeplinlere, kıyamet sonrası savaş araçlarına ve daha nicesine hazır ol! Yeni hikâye maceraları, yeni yaratıklar, yapılar, eşyalar ve kozmetik içerikler ARK dünyasında seni bekliyor. Hepsi kahraman Bob ve Meeka sayesinde hayat buluyor!