ARK DevKit
Takket være et samarbejde med CurseForge kan mods til ARK: Survival Ascended nu spilles på flere platforme! Udviklere kan bruge de nye Cloud Cooking-værktøjer og dele deres kreative værker på pc, Xbox og Playstation.
ARK DevKit har det samme indhold som det komplette spil og kan tage lang tid at hente.