ARK DevKit
Dzięki współpracy z CurseForge modyfikacje do ARK: Survival Ascended są teraz dostępne międzyplatformowo, a za sprawą narzędzia Cloud Cooking twórcy mogą odtąd udostępniać swoje dzieła na PC, Xbox i PlayStation.
ARK DevKit zawiera treści z pełnej wersji gry, więc przygotuj się na długie pobieranie.