ARK DevKit
CurseForge ile yaptığımız işbirliği sayesinde ARK: Survival Ascended artık çapraz platform destekli! İçerik üreticileri, yeni Cloud Cooking araçları ile eserlerini PC, Xbox ve PlayStation'da yayınlayabilecekler.
ARK DevKit'te oyunun tam sürümündeki tüm içerikler bulunduğu için uzun bir indirme sürecine hazırlıklı ol.