ARK: Dragontopia menjemput anda untuk melangkah keluar dari tebing dan menguasai langit. Diambil terus daripada halaman jurnal Bob yang luar biasa, ini merupakan tanah tempat legenda bernafas, bahaya yang tidak dapat dielakkan muncul, dan anda yang menentukan perjalanan saga ini.