ARK: Dragontopia, seni ayaklarını yerden kesmeye ve göklerin hakimi olmaya davet ediyor. Doğrudan Bob'un muhteşem günlüklerinden alınan, efsanelerin yaşadığı ve mekanik tehlikelerin kol gezdiği bu diyarda kendi destanını yaz.