Planet Bumi yang dicemari dan dikuasai Elemen, ditakluki oleh makhluk hebat yang organik & teknologi, kedua-duanya menyimpan rahsia masa lampau dan kunci penyelamatannya. Bolehkah anda berjaya dan melengkapkan kitaran ARK untuk menyelamatkan masa hadapan Bumi?