Opanowana przez Element, spustoszona planeta Ziemia pełna fantastycznych stworów – zarówno organicznych, jak i technologicznych – skrywa sekrety przeszłości i klucz do jej ocalenia. Czy uda ci się odnieść zwycięstwo, zakończyć cykl ARK i uratować przyszłość Ziemi?