ARK Fantastic Tames - Drakelings
Memperkenalkan Fantastic Tames: Drakelings! Empat naga mini yang unik, setiap satu melambangkan musim yang berbeza – Tenaga ceria musim bunga, Kehangatan musim panas, Hasil yang kaya pada musim luruh, dan Kesejukan mendamaikan musim sejuk. Tambahkannya pada koleksi anda hari ini!