ARK Fantastic Tames - Drakelings
Przedstawiamy nowe fantastyczne stworzenia do oswojenia: drakelingi! Cztery rodzaje tycich smoków, z których każdy uosabia inną porę roku – wiosenną energię, nieustanne ciepło lata, bogactwo jesieni i niezłomny chłód zimy. Dodaj je do swojej kolekcji już dziś!