ARK Fantastic Tames - Dreadmare
Shrouded in darkness and whispered about in legends, the Dreadmare is a creature of myth and nightmare. Use its uncanny abilities to control the battlefield, weaken your enemies, and strike from the shadows, as you ride into the apocalypse together!