ARK Fantastic Tames - Dreadmare
Dreadmare, indhyllet i mørke og hvisket om i legender, er et væsen fra myter og mareridt. Brug dets ekstraordinære evner til at kontrollere slagmarken, svække dine fjender og angribe fra skyggerne, mens I sammen rider ind i apokalypsen!