ARK Fantastic Tames - Dreadmare
Diselubungi kegelapan dan diceritakan dalam legenda, Dreadmare ialah makhluk mitos dan mimpi ngeri. Gunakan kebolehannya yang aneh untuk menguasai medan pertempuran, melemahkan musuh dan menyerang dari bayang-bayang, sambil anda menunggu untuk ke apokalips bersama-sama!