ARK Fantastic Tames - Dreadmare
Karanlığa bürünmüş ve efsanelerde fısıltıyla anlatılan Dreadmare, hem mitlerin hem de kâbusların yaratığıdır. Onun doğaüstü güçlerini kullanarak savaş meydanına hükmet, düşmanlarını zayıflat ve kıyamete doğru gölgelerden at sür!