ARK Fantastic Tames - Pyromane
Memperkenalkan siri baharu pertama Fantastic Tames untuk ARK: Survival Ascended: Pyromane! Pemilik bagi satu daripada kelas makhluk baharu ini mendapat akses kepada pelbagai kebolehan yang berguna!