ARK Fantastic Tames - Pyromane
ARK: Survival Ascended için yeni Fantastic Tames (Muhteşem Evciller) serisinin ilkiyle tanış: Pyromane! Bu yeni tür yaratığı elde edenler, olağanüstü ve faydalı yeteneklerden oluşan zengin bir yelpazeye kavuşacak!