Bangkit dalam simulasi maya yang retak. Bersama teman anda HLN-A, atasi ujian mencabar sambil merentasi biom yang membawa maut. Selami lautan baharu yang besar dengan fizik air yang dinamik, misi utama dan jinakkan binatang seperti Palaeoctopus!