Budzisz się w rozbitej wirtualnej symulacji. Razem z HLN-A musisz stawić czoła wymagającym próbom w śmiercionośnych biomach. Odkryj ogromny nowy ocean z dynamiczną fizyką wody, wykonuj misje i oswajaj stworzenia takie jak Palaeoctopus!