Parçalanmış bir sanal simülasyonda uyan. Yardımcın HLN-A ile birlikte ölümcül biyomlarda zorlu sınavların üstesinden gel. Dinamik su fiziğine sahip devasa yeni bir okyanusa dal, görevleri ustaca tamamla ve Palaeoctopus gibi yaratıkları evcilleştir!