Özel bonuslar için Expansion Pass'i kap! Drakeling'ler ve Elderclaw'u elde edip ASA'nın büyük hikâye genişletmesinde donmuş Necrocene'e dal! Güçlü becerilerde ustalaş, egzotik varlıkları evcilleştir ve Lost King'e meydan okumak için Thrall ordularına komuta et.