Vågn op i en verden inspireret af nordisk mytologi, hvor is møder ild og legender strejfer omkring. Udforsk 144 km² og oplev Ice Wyverns, Bison og landets egne hemmeligheder. Fra dybtliggende, krystallysende huler til himlen over gribbefyldte tinder. Din saga begynder her!