Terbangkit dalam dunia inspirasi Norse, apabila ais dan api bertembung & legenda disebarkan. Terokai kawasan 144km² & jelajahi Ice Wyvern, Bison, & rahsia tanah itu sendiri. Dari kedalaman gua dengan kristal bercahaya sehingga langit dipenuhi Griffin di puncak. Saga anda bermula di sini!