Zbudź się w przesiąkniętym legendami świecie inspirowanym kulturą nordycką, gdzie lód spotyka się z ogniem. Eksploruj 144 km². Odkryj lodowe wiwerny i bizony oraz poznaj tajemnice tej krainy. Od głębin oświetlonych kryształami jaskiń po pełne gryfów niebotyczne szczyty. Twoja saga zaczyna się tutaj!