Buz ve ateşin buluştuğu, efsanelerin kol gezdiği İskandinav esintili bir dünyada gözlerini aç. 144 km²'lik devasa alanı keşfet. Buz Wyvern'leri, bizonlar ve diyarın kendi sırları seni bekliyor. Kristal ışıklarıyla parlayan mağaraların derinliklerinden, griffinlerle dolu zirvelerin gökyüzüne dek... Destanın burada başlıyor!