Terdampar sehelai sepinggang, haus dan lapar di gurun yang luas, pemandiri ARK yang berpengalaman juga perlu menggunakan segala kemahiran mereka untuk kekal terselamat. Jinakkan, biakkan dan tunggang makhluk gurun yang misteri termasuk… NAGA!