Pozostawieni na pastwę losu na rozległej pustyni nadzy, głodni i spragnieni – nawet starzy wyjadacze ARK będą musieli dać z siebie wszystko, aby mieć jakiekolwiek szanse na przeżycie. Poskramiaj, rozmnażaj i ujeżdżaj tajemnicze, nowe pustynne bestie, w tym… SMOKI!