The Center er en gratis tilføjelse til ARK: Survival Ascended, der indeholder et nyt, kæmpestort kort, som overlevere kan udforske. The Center er næsten dobbelt så stort som The Island, hvilket gør det 70 km² stort med en rig, håndtegnet Tolkien-agtig æstetik.