Herkes ARK efsanesi Bob'u tanır ama onun açık denizlerdeki kahramanlık maceraları kadar palavra dolu bir hikâye duymadığına emin olabilirsin. ARK Tides of Fortune'da yelkenleri aç ve Bob'un inanılmaz derecede gerçek maceralarının yeni bölümünü deneyimle!