Udfordrende kampe
ARK er genskabt fra bunden med næste generations spilteknologi i Unreal Engine 5! Skab en stamme, tæm og avl hundredvis af unikke dinosaurer og væsner, udforsk, lav håndværk, byg og kæmp dig til toppen af fødekæden!
Du vågner på en mystisk ø. Dine sanser overvældes af det blændende sollys og de strålende farver, der reflekteres på alle overflader omkring dig, mens det azurblå vand fra den frodige ø kærtegner dine bare fødder. Der lyder et dybt brøl fra den tågede jungle, hvilket får dig i gang. Du kommer op at stå – ikke bange, bare fascineret. Er du klar til at skabe en stamme, tæmme og avle hundredvis af typer af dinosaurer og andre urvæsner? Klar til at udforske, lave håndværk, bygge og kæmpe din vej til toppen af fødekæden? En ny verden venter … Træd gennem spejlet og bliv en del af den!
ARK: Survival Ascended har fuldstændigt genskabt og redesignet ARKs verdener og grafik for at udnytte den nyeste spilteknologi, Unreal Engine 5. Spillet bruger avancerede grafiske funktioner som fuldt dynamisk Global Illumination ("Lumen"), så lyset reflekteres realistisk fra overflader, samt avanceret mesh-streaming ("Nanite") med hundredvis af millioner af trekanter for at opnå ekstrem detaljegrad.
Med ARK: Survival Ascended får du adgang til alle ARKs verdener, herunder Scorched Earth, Aberration, Extinction, ARK: Genesis Part 1, ARK: Genesis Part 2 og meget mere. The Island, Scorched Earth, Aberration og The Center er ude nu. Extinction udkommer den 16. december, og de efterfølgende udvidelsesverdener bliver tilføjet gratis løbende.
Grundige forbedringer af livskvaliteten på alle områder: redesignet brugerflade, dynamisk navigation for intelligente væsners stifinding, vilde unger, foto-tilstand, nye kamerasystemer, nyt kortsystem, sporingssystem, nye bygninger og genstande, nye væsner og meget mere.
Modding på tværs af platforme: Download og spil nyt brugeroprettet indhold, herunder nye kort, væsner, genstande og spiltilstande, gennem en dedikeret mod-samling direkte i spillet! Nyd en endeløs strøm af nyt ARK-indhold, når fællesskabets kreativitet og talent bliver sluppet løs for første gang nogensinde på tværs af spilplatforme!
Multiplayer på tværs af platforme: Skab din onlinestamme på tværs af forskellige spilplatforme, mens I samarbejder om at overleve og trives i ARK!