Savaşları Zor
ARK, Unreal Engine 5'in yeni nesil oyun teknolojisiyle baştan aşağı yeniden tasarlandı! Kabile kur, yüzlerce eşsiz dinozoru ve yaratığı evcilleştirip çoğalt, keşfet, üret, inşa et, besin zincirinin tepesine çıkmak için savaş!
ARK: Survival Ascended, en yeni video oyunu teknolojisi olan Unreal Engine 5'in sunduğu imkânlarla ARK'ın sanat tasarımını ve dünyalarını baştan yeniledi. Yüksek kaliteli grafik özellikleri sayesinde tam dinamik Global Illumination ("Lumen") ile ışığın yüzeylerden gerçekçi şekilde yansıması ve doğal yansımalar elde edilirken, gelişmiş mesh streaming ("Nanite") teknolojisiyle yüz milyonlarca üçgen işlenerek olağanüstü ayrıntılar sunuyor.
En kapsamlı hayatta kalma deneyimi, her zamankinden daha güçlü geri dönüyor. Hayatta Kalanını tasarla, bir kabile kur ve canlı bir ekosistemde dinozor evcilleştir, eğit, üret ve onlara bin. Açlık, susuzluk, sıcaklık ve hava durumu gibi koşulları dikkatle takip et. Kaynak toplayarak dışa doğru genişle, yapılar inşa et, mahsul yetiştir, görsel tasarımlarını özelleştir ve keşfe çıkarak hem The Island'ın hem de ötesindeki dünyaların sırlarını öğren.
Çapraz Platform Çok Oyunculu: Farklı oyun platformlarından arkadaşlarınla tek bir çevrimiçi kabile kurun, birlikte hayatta kalıp ARK'ta gelişin!