PAKIET EKSPLORACYJNY
Pobierz rozszerzenie do gry „Kosmiczny pakiet skautów” i uzyskaj 1 ekskluzywną tapetę TAITO ARKANOID do spersonalizowania gry, pochodzącą z tej kultowej licencji.