Armor of God
A 2D pixel-art platformer where you choose which armor to wear. Full armor makes you invincible — anyone can win. Leave some behind and the game becomes a very different challenge.
A 2D pixel art arcade platformer inspired by the beloved LatterDayKids YouTube video.
At the start of each run, choose any combination of the 6 pieces of the Armor of God: Belt of Truth, Breastplate of Righteousness, Shoes of the Gospel of Peace, Shield of Faith, Helmet of Salvation, and Sword of the Spirit.
Dodge waves of arrows and missiles in two randomly generated levels. Time your strikes perfectly to knock arrows out of the sky! Die and you’ll restart from Level 1 — no saves, no progress carryover.