Bradley AAWS-H — T8 Tank Destroyer
This bundle contains the Bradley AAWS-H TD, 1.000 Gold and 7 days of Premium Time. In Armored Warfare, the Bradley AAWS-H is a Tier 8 Premium Tank Destroyer. It’s an ATGM-based TD, carrying special kinetic missiles that actually become more effective with increasing distance to your target. It is the embodiment of a long-range missile carrier and is perfect for players who prefer sniping to close combat.