Bradley AAWS-H — T8 Tank Destroyer
Bu paket Bradley AAWS-H TD, 1.000 Altın ve 7 günlük Premium Süresi (Premium Time) içerir. Armored Warfare'de Bradley AAWS-H, Seviye 8 bir Premium Tanksavardır. Bu, hedefinle arandaki mesafe arttıkça daha etkili hâle gelen özel kinetik füzeler taşıyan, Güdümlü Tanksavar Füzesi temelli bir Tanksavardır. Uzun menzilli füze taşıyıcısının vücut bulmuş hâli olan bu Tanksavar, yakın mesafede görülmeden saldırmak isteyen oyuncular için de mükemmel bir seçenek.