Hunter — T9 Armored Fighting Vehicle
This bundle contains the Hunter AFV, 5 Platinum Loot Crates, 1.000 Gold and 14 days of Premium Time. In Armored Warfare, the Hunter AFV is a Tier 9 Premium Armored Fighting Vehicle. As its description above suggests, it is a rather standard-sized IFV with good levels of protection and excellent firepower (consisting of a 30mm autocannon and a Spike ATGM launcher). It also features a recently introduced type of armor, NERA. Simply put, NERA is an ablative armor kit that deteriorates whenever it gets hit.