Hunter — opancerzony pojazd bojowy T9
W pakiecie znajduje się pojazd Hunter AFV, 5 platynowych skrzynek z łupami, 1 000 szt. złota i 14 dni czasu premium. Dostępny w grze Armored Warfare pojazd Hunter AFV to opancerzony pojazd bojowy premium 9. poziomu. Jak sugeruje powyższy opis, maszyna ta jest standardowych rozmiarów bojowym wozem piechoty o solidnym poziomie ochrony i znakomitej sile ognia, którą zawdzięcza automatycznemu działu na pociski kalibru 30 mm i wyrzutni Spike ATGM. Pojazd wyposażony jest również we wprowadzony niedawno pancerz typu NERA. W uproszczeniu NERA to pancerz ablacyjny, który po trafieniu ulega zniszczeniu.