Hunter — T9 Armored Fighting Vehicle
Bu paket Hunter AFV, 5 Platin Ganimet Sandığı, 1.000 Altın ve 14 günlük Premium Süresi (Premium Time) içerir. Armored Warfare'de Hunter AFV, Seviye 9 bir Premium Zırhlı Savaş Aracıdır. Yukarıdaki tanımdan anlaşılabileceği üzere, bu Zırhlı Savaş Aracı, iyi bir koruma seviyesi ve mükemmel ateş gücü ile (30mm makineli top ve bir Spike güdümlü tanksavar füzesi atıcıdan oluşur) oldukça standart boyutlu bir Piyade Savaş Aracıdır. Bu Zırhlı Savaş Aracı ayrıca yakın zamanda çıkar bir zırh türü olan NERA'ya sahiptir. Kısaca özetlemek gerekirse NERA, vuruldukça bozulan ve aşınan bir zırh setidir.