M1A1 Storm — T7 Main Battle Tank
This bundle contains the M1A1 Storm Premium MBT, 5 Gold Loot Crates and 7 days of Premium Time. In Armored Warfare, the M1A1 Storm is a Tier 7 Premium Main Battle Tank. The M1A1 Storm look was inspired by Operation Desert Storm, including a gorgeous camouflage net model. But, more importantly, this tank is equipped with a massive frontal dozer blade, adding extra armor and ramming damage to the long list of its advantages.