M1A1 Storm — czołg podstawowy T7
W pakiecie znajduje się pojazd premium M1A1 Storm MBT, 5 złotych skrzynek z łupami i 7 dni czasu premium. Dostępny w grze Armored Warfare pojazd M1A1 Storm to czołg podstawowy premium 7. poziomu. Inspiracją dla wyglądu modelu M1A1 Storm jest operacja Pustynna Burza. W zestawie znajduje się robiąca niesamowite wrażenie siatka maskująca. Najważniejsze jest jednak uzbrojenie – ten czołg wyposażono w potężny, zamontowany z przodu lemiesz, który zapewnia dodatkowy pancerz i zwiększa obrażenia zadawane taranowanym przeciwnikom.