M1A1 Storm — T7 Main Battle Tank
Bu paket M1A1 Storm Premium Ana Savaş Tankı, 5 Altın Ganimet Sandığı ve 7 günlük Premium Süresi (Premium Time) içerir. Armored Warfare'de M1A1 Storm, Seviye 7 bir Premium Ana Savaş Tankıdır. M1A1 Storm görünümü Operation Desert Storm'dan esinlenerek tasarlandı, buna muhteşem bir kamuflaj ağ modeli de dâhil. Ancak daha da önemlisi bu tank ön tarafında dev bir dozer bıçağına sahip, böylece pek çok avantajına ek olarak ilave zırha ve parçalayıcı bir hasar gücüne sahip oluyor.