Object 287 - T6 Tank Destroyer
This bundle contains the Object 287 Premium TD and 3 days of Premium Time. In Armored Warfare, the Object 287 is a Tier 6 Premium Tank Destroyer. Thanks to its combination of a powerful missile launcher and two 73mm cannons, it can lay waste to any kind of opponent on the battlefield, even though it particularly excels at medium and long ranges.