Object 287 — T6 Tank Destroyer
Bu paket Object 287 Premium TD ve 3 günlük Premium Süresi (Premium Time) içerir. Armored Warfare'de Object 287, Seviye 6 bir Premium Tanksavardır (Tank Destroyer). Özellikle orta ve uzun menzillerde etkili olmasına rağmen güçlü füze rampası ve iki adet 73 mm'lik topundan oluşan kombinasyonu sayesinde savaş alanındaki her türlü düşmanı tahrip edebilir.