Oplot — T9 Main Battle Tank
This bundle contains the BM Oplot MBT, 5 Platinum Loot Crates, 1.000 Gold and 14 days of Premium Time. In Armored Warfare, the BM Oplot is a Tier 9 Premium Main Battle Tank with a playstyle similar to the T-80U. Power-wise, it’s roughly on par with the T-90MS of the same Tier, but it has a very unique ability. Its advanced Duplet armor consists of several ERA layers, making it able to negate more than one HEAT shell impact. It takes several precise hits aimed at the same location to break through it, making it a very resistant vehicle on the battlefield.