Oplot — T9 Main Battle Tank
Bu paket BM Oplot MBT, 5 Platin Ganimet Sandığı (Platinum Loot Crates), 1.000 Altın (Gold) ve 14 günlük Premium Süresi (Premium Time) içerir. Armored Warfare'de BM Oplot, oyun tarzı T-80U'ya benzeyen Seviye 9 bir Premium Ana Savaş Tankıdır (Main Battle Tank). Gücü aynı Seviyedeki T-90MS ile aşağı yukarı eşittir fakat çok eşsiz bir yeteneğe sahiptir. Gelişmiş Duplet zırhı çeşitli Patlayıcı Reaktif Zırh katmanlarından oluşur ve bir Yüksek Patlayıcılı Tanksavar Mermisi bombardımanı etkisinden daha fazlasına direnebilir. Kırılması için aynı konuma birden fazla keskin isabet alması gerekir ve bu nedenle savaş alanında oldukça dirençli bir araçtır.